Despre bac ,cu un zambet

La un BAC se prezintă elevi cu diferite pregătiri. Intră primul foarte pregătit şi iese radios: - Cum a fost? îl întreabă ceilalţi. - E… ca între profesori… - Adică…? - Ei întrebau, eu răspundeam, ne completam… Intră al doilea şi la ieşire aceeaşi întrebare: - Cum a fost? - Ca de la profesori la elev… ei întrebau, eu răspundeam, mă mai ajutau ei… Intră al treilea… şi la ieşire: - Cum a fost? - E… cum să fie… ca între popi… - Cum aşa? - Păi ei întrebau, eu îmi făceam cruce, eu răspundeam, îşi făceau ei cruce.


La examenul oral la BAC un elev ia un bilet – nu ştie. Ia altul – iarăşi nu ştie. Al treilea – de asemenea…Şi aşa al patrulea, al cincilea… Profesorul îl opreşte şi îi dă notă “5?. Ceilalţi elevi se revoltă: - Pentru ce? - Cum pentru ce? După cum caută, înseamnă ca ştie ceva…



Un licean intră la examenul de bacalaureat proba orală şi fără discuţii pune o sticlă de whisky pe masă. Examinatorul priveşte şi spune :”satisfăcător”. Tânărul mai scoate o cutie de ciocolată. Examinatorul spune:”bine”. Tânărul pune deasupra şi un stilou aurit de firmă. Examinatorul spune: “excelent” şi pune nota. Tânărul strânge tot de pe masă şi spune: “Acum vă rog să mă scuzaţi, dar mai am de dat şi la fizică…

Niciun comentariu: