Nu-mi mai place vremea in care traiesc !

Nu am caderea sa dau verdicte in telenovela Adrian Nastase.Simt insa fiori reci pe sira spinarii cand vad ca reinvie practici pe care le doream (credeam) de mult apuse.Ma re fer aici la ,,saltarea" de catre DNA a doctorului Bradisteanu ,sub acuzatia de ,,favorizarea infractorului ". Cine e infractorul ,stim .Nu vad unde e favorizarea ,Mie mi se pare o asemanare izbitoare intre aceasta actiune si cele din perioada lui Dej si Ceausescu .Pe atunci era o infractiune sa faci parte din elita si,daca mai aveai si o culoare politica,diferita decat cea a PCR,respirai la bulau .Am inteles, printre altele,ca reputatul doctor are vina de a fi fost PSD-ist....Si mai e si o elita a medicinii....Dovediti-ne ca Dr.Bradistenu a favorizat infractorul si atunci cred in justetea actiunilor DNA.Am mai spus,probele domnilor,probele...sau ce sa ne mai incurcam in ele
PS : Somnul natiunii naste monstrii .

Conştiinţele publice sunt în vacanţă

Niciun comentariu: