D-ale animalelor-bancuri


*Iarna in padure, ninge. Un urs se plimba furios. Rupe un brad, apoi da cu piciorul intr-un copac, urla la lup... Manios rau de tot. Merge si bodoganeste: 
- Pentru ce in puii mei mi-a trebuit sa beau cafeaua aia in septembrie?
*Stăteau odată Leul şi Boul într-un bar. La un moment dată sună telefonul Leului: 
- ...Da iubito, da, draga mea, bineînţeleeees puişor, nicio problemă, imeeediaaat. Ok. Se rezolvă. 
Inchide telefonul. 
Boul: 
- Auzi mă, Leule, cum adică, tu, eşti Regele tuturor animalelor şi te comporţi aşa cu o femeie? Eu cu a mea sunt dur, scurt, clar şi cuprinzător. 
Leul: 
- Auzi mă Boule, soţia ta e Vacă, a mea e Leoaică!


*Se intalnesc un urs, un leu si o gaina. 
Ursul: 
- Cand eu urlu, se teme toata padurea! 
Leul: 
- Cand eu racnesc, se teme toata jungla! 
Gaina: 
- Cand eu tusesc, se teme toata planeta!!!


*Un buldog merge pe stradă şi, deodată, ajunge în dreptul unui gard pe care scria: "Câine Rău!" 
Sună el la poartă şi îi răspunde un câine mic. 
- Mamă-ta-i acasă? 
- Nu 
- Tată-tu-i acasă? 
- Nu! 
- Atunci cine-i câine rău? 
- Eu, că nu pap tot din farfurie.


Un comentariu:

vanzari caini spunea...

Foarte frumoase bancurile, te rog sa mai postezi.