Bancuri...

Un barbat avea trei prietene si nu se putea hotara cu care dintre ele sa se insoare. S-a hotarat sa le puna la incercare. A scos de la banca 15 000 de euro si i-a dat fiecareia cate 5 000, spunandu-i ca poate sa-i cheltuiasca cum vrea ea.

Prima s-a dus imediat la cumparaturi. Si-a cumparat rochii, bijuterii, s-a dus la coafor,la un salon de cosmetica, etc. Cand s-a intors, i-a spus barbatului: "Am cheltuit toti banii ca sa ma fac mai frumoasa si tu sa ma placi. Asta pentru ca te iubesc."




A doua se duce si ea la shopping, cumpara rochii, un DVD player, un televizor imens, doua rachete de tenis, crose de golf... Cand se intoarce, zice: "Am cheltuit toti banii, ca sa te fac fericit si sa-ti placa de mine. Asta pentru ca te iubesc foarte mult.

A treia, dupa ce a luat banii, s-a dus cu ei direct la bursa. I-a investit, iar dupa cateva zile a reusit sa dubleze suma. S-a dus la barbat si i-a dat inapoi 5 000 de euro, zicandu-i:"Am investit banii tai si i-am castigat pe ai mei. Asta pentru ca te iubesc."
Atunci omul nostru se puse sa reflecteze...
...si a reflectat,a tot reflectat, a reflectat, a reflectat, a reflectat,a reflectat, a reflectat (barbatii reflecteaza mult..) a reflectat si......... pana la urma s-a decis: O s-o ia p-aia care are țâțele cele mai mari


***



Intr-un geam al unei cladiri de birouri era lipit un afis:
"Se cauta asistent.
Trebuie sa poata bate 70 de cuvinte pe minut!
Trebuie sa aiba cunostinte avansate de utlizare a calculatorului!
Trebuie sa stie o limba straina!
Angajator impartial."
Un catel care trecea pe acolo vede afisul, il smulge si, cu el in gura, intra in cladire si merge la managerul firmei, dand de inteles ca dorea sa candideze pentru post.
-Nu pot angaja un caine!
Catelul indica randul "Angajator impartial"
-Bine, ia scrisoarea asta si dactilografiaz-o!
Peste un minut, catelul se intoarce cu scrisoarea printata.
-Acum creaza-mi un program care sa rezolve erorile din sistemul de contabilitate.
In 5 minute, catelul vine cu softul gata.
-Tot nu pot sa te angajez. Trebuie sa stii o limba straina!
Catelul:
-Miau!

*****


TRATAMENT - DE RETINUT
- Bunico, cum te tratezi d-ta, cand esti bolnava?
- Pai, la raceala - cu un paharel de tuica, daca imi creste tensiunea - cu un paharel de coniac de calitate superioara, cand imi scade tensiunea - cu un pahar de vin rosu, lipsa poftei de mancare - cu un un pahar de vin alb, iar pentru o digestie mai buna - un pahar de bere.
- Bine, bunico si cand bei apa?
- Draga mea, de o boala din astea inca n-am suferit...



Niciun comentariu: