Bancuri.....

O pereche discutand:
- Luis, da-mi un sarut!
- Nu!
- Luis, imbratiseaza-ma!
- Nu!
- Luis, dar toate perechile se saruta si se imbratiseaza!
- Da, dar noi suntem o pereche de politisti, Armando!!

 
- Tati, daca imi dai 50 de lei, iti povestesc ce ii zice postasul zilnic la mama.
- Poftim, Bulisor! Ia spune-mi...?
- Postasul ii spune mamei zilnic: "Buna ziua, doamna, astazi nu ati primit nici o scrisoare".


- Domnisoara, pot deveni visul tau?
- ...Este puțin probabil sa te poti transforma intr-un Bentley negru...


- Increderea este totul intr-o relatie fericita, spuse sotul catre sotia sa; Uite am sa-ti spun un of:
Acum un an cand ne-am certat, de craciun, si nu ne-am mai vorbit o perioada,m-am vazut in secret cu un psihiatru....
- Am sa-ti dezvalui si eu ceva,iubitule, spuse sotia....Uite:
Si eu m-am vazut in secret..... cu instalatorul..... si cu postasul....


Paradox: Toata lumea spune ca iubirea perfecta exista numai in romane, dar nu mai citeste nimeni!


Pe strada era un barbat orb, care cersea:
– Aveti mila, sunt orb si am 15 copii!
O doamna care era in trecere, s-a oprit si l-a intrebat:
– Baiat sarman, cum de ai 15 copii?!
– Pai, asa se intampla cand nu vezi ce faci...


Ospătarul trage de un client beat si jumătate adormit :
- Dacă nu achitaţi imediat consumaţia , chem un poliţist !
- Şi dacă-l chemi , crezi că o va achita el ?

 
-Cum ți-ai cunoscut soția?
-Pai cum...Mi-au telefonat prietenii, m-au invitat la nunta. Mi-au spus ca voi fi mire. Am crezut ca glumesc...

 
-O blondă şi o brunetă sunt în clasa a VI-a. Care are cel mai frumos corp?
-Blonda, pentru că are 18 ani!


Începând de săptămâna viitoare, naționala Angliei va avea un nou căpitan.
Numele lui este Michael Gregory și este pilotul avionului care îi va aduce pe englezi acasă.


- Vrei sa iesi cu mine? intreaba un tanar pe o colega de clasa.
- Nu ai putut gasi o formula mai buna?
- Ba, de gasit am gasit, dar m-a refuzat!


- Masina dvs este supraincarcata. Sunt nevoit sa va iau carnetul.
- Dar, domnule politist, carnetul cantareste doar cateva grame...

Niciun comentariu: