Google Website Translator Gadget

CONTACT

ACTIV SORF CONSULTING SRL va ofera servicii de contabilitate completa de calitate,consultanta afaceri,la cele mai mici preturi.

Contact la tel . 0725667704 si e-mail activ_sorf@msn.com
website:www.activsorf.xhost.ro

30 de comentarii:

Anonim spunea...

buna sint george si am deschis o firma de prestari servici in instalati si amenajari interioare.firma are doar 2luni de cand este infintata si numai 2angajati.as vrea sa stiu daca as putea beneficia de aceasta alocatie ne rambursabila.daca da datimi un raspuns si revin cu un tel pentru consultant dar numai daca ma incadrez

Florentin spunea...

Firma trebuie sa fie SRL-Dadica debutant,condusa de un intrpriunzator care desfăşoara pentru prima data activitate economica,in varsta de maxim 35 de ani
Conditii necesare :
-Varsta max. 35 ani
-SRL -microintreprindere (impozit 3% pe cifra de afaceri)
-trebuie sa dispui de 50% sursa de cofinantare a proiectului .
Avertizare : facilitatile si sumele acordate se returneaza daca in perioada de 3 ani nu mai indeplinesti conditiile legale (concediezi salariati,faliment ,insolventa etc) .Asadar ,trebuie sa ai grija ca afacerea sa mearga ,altfel fondurile se restituie asa cum am scris in postare .

Anonim spunea...

Cel mai profesionist blog de contabilitate, primul pe care l-am gasit, dupa luuunnngggi cautari.
FELICITARI !

Gabriela

Anonim spunea...

In primul rand va felicit pentru informatiile furnizate prin acest blog.
Sunt Ana si as dori sa infiintez un after school. Pot beneficia de finantare prin Programul Stimularea tinerilor antreprenori?(sau daca exista alta modalitate de ajutor)Tin sa mentionez ca indeplinesc criteriile de finantare SRL-D.
Sper sa putem colabora pe viitor,
Va multumesc

Florentin Sorescu spunea...

@Ana:Da.Puteti .Activitatea e permisa.Consultati si dec:
Fisiere atasate:
http://www.avocatnet.ro/UserFiles/articleFiles/ghid-tineri--%281%29_02141033.doc

http://www.avocatnet.ro/UserFiles/articleFiles/ghid-tineri--%281%29_02141033.doc

http://www.avocatnet.ro/UserFiles/articleFiles/anexa-nr-2-documente-justificative--2-2_02141033.doc

Anonim spunea...

Buna ziua
Sunt Mihaela si m-au ajutat enorm informatiile postate de dvs. Doream sa va multumesc ca va ocupati si de cei care sunt la inceput cu contabilitatea.
In schimb as dori sa stiu unde se opreste contabilitatea primara? care ar fi maximul de competenta ? si ce program de contabilitate folositi dvs?
va multumesc

Florentin Sorescu spunea...

@Mihaela .Contabilitatea primara,se refera,mai pe surt la inregistrare documentelor:facturi ,chitante bonuri fiscale,deconturi deplasari,ete in registrele obligatorii ;regidtrul de vanzari si cumparari,registrul de casa .In contabilitatea de gestiune:,intocmire NIR, bon consum ,fisa de magazie,etc.Orice absolvemt de liceu economic sau chiar de curs de contabilitate ,poate tine contabilitatea primara.
Programul folosit de mine se numeste RAF si este asemanator oricarui program de profil ,asigurand intocmirea tuturor rapoartelor si documentelor de contabilitate vedeti descrierea la www,rafsoft.xhost.ro

Anonim spunea...

Buna ziua domnule Florentin Sorescu. Sunt un tanar student la contabilitate si as dori sa incep o mini afacere care sa imi acopere din cheltuielile proprii. M-am gandit sa imi cumpar 1-2 tonomate de cafea/ceai pe care sa le amplases in locatii fregventate in valoare de 1000-2000 euro. banii urmand a fi amortizati in aproximativ 5-6 luni, asta daca sunt corecte calculele mele. Este greu sa devin PFA? Ati incuraja o astfel de afacere? Multumesc !

Florentin spunea...

Nu as vrea sa dezcurajez o astfel de idee .Problema e ca in domeniul la care v-ati gandit sunt ,,jucatori" multi si unii au retele extinse peste tot .Personal nu vad viabila o astfel de afacere ptr .dvs.
Nu e greu sa deveniti PFA.Conform OUG nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, mentioneaza necesitatea calificarii in domeniul in care se solicita autorizarea.Eu as recomanda SRL, eventual SRL-D ca sa beneficiati de facilitatile OUG nr. 6/2011

Anonim spunea...

Buna ziua!
Va scriu deoarece am nevoie de un sfat. La locul meu de munca se doreste ca toti angajatii sa devenim pfa-uri.Nu pot sa va dau pe acest site mai multe detalii, insa as dori sa stiu ce am de gastigat si ce am de pierdut la modul real daca accept aceasta propunere? Pana acum am fost doar angajat si chiar nu imi doresc sa imi complic existenta si nici nu sunt pregatit sa am o firma, sa fiu legal responsabil de ceva, asta deoarece nici nu stiu foarte bine despre ce este vorba. Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi si cui ma pot adresa pentru mai multe detalii- notar sau avocat?
Multumesc.

Florentin spunea...

In cazul in care va infiintati PFA independent ,cum vi se cere iata ce trebuie sa stiti :
1)trebuie sa tineti contabilitate in partida simpla completand registrele obligatorii : • Registrul de încasări şi plăti ( acesta nu este un registru obligatoriu pentru persoanele impozitate pe baza normelor anuale de venit).• Registrul inventar,registrul de vanzari si de cumparari ,deci trebuie sa va angajati un contabil cel putin la inceput .
2) Trebuie sa depuneti delaratia 220 la fisc si ,apoi anual, declaratia 200
3)Trebuie sa faceti contract cu casa de pensii

4)Trebuie sa platinti impozit 16% la diferenta dintre venitui si cheltuieli

5) trebuie sa platiti 31.3% contributie pensii calculata la 741 lei ,adica 232 lei .
Daca patronii va obliga sa va faceti PFA ,sa stiti ca este ilegal acest lucru .Si ,inca ceva :conventiile civile intre PFA si terti se pot incheia doar pentru o anumita prestatie si pentru o perioada determinata de timp .Altfel se incalca legea . Eu personal as refuza sa ma transform din salariat ,in PFA .
Poae doar PFA dependent,la care obligatiile declararii si platii impozitelor, revin angajatorului .Va sfatuiesc sa luati legatura si cu un avocat .

ataela spunea...

Buna ziua,sunt PFA si am un salon de intretinere corporala.
Activitatea o desfasor de un an ,intr-un spatiu inchiriat de mine.
Doresc sa extind activitatea prin aducerea in salonul meu a unei alte PFA ,coafeza.Care sunt actele care se vor incheia intre noi?Multumesc


Florentin spunea...

@ataela ;persoanele fizice autorizate conform OUG nr. 44/2008 au dreptul sa incheie conventii civile (sau contracte de prestari servicii).
Practica judecatoreasca si autoritatile fiscale considera ca un asemenea contract este posibil doar pentru o prestatie unica, ocazionala, si nu pentru activitati regulate, desfasurate pe o perioada de timp nelimitata sau mai lunga decat cere prestatia respectiva.
Sincer ,nu cred se poate decat daca PFA cu care vreti sa colaborati se inregistreaza ca PFA dependent deoarece utilizeaza spatiul si baza materiala pe care i-o puneti la dispozitie.In acest caz, e ca si cum ar fi salaratul dvs . pentru ca retinerea,declararea si plata contributiilor cade in sarcina angajatorului .Va afatuiesc sa mai cereti o parere .Eu consider ca nu se poate.

Florentin spunea...

@ataela ; ar mai fi soluyia ca pfa coafeza sa-si deschida punct de lucru in spatiul dvs .Atunci se poate sigur.

Anonim spunea...

Buna ziua,

Am un PFA si am o nelamurire.
1.Cumpar marfa din stainatate prin plata prin banca.In extrasul de cont ini apare o suma, iar in factura pe care o primesc o alta suma.Intrebarea mea este daca diferenta de bani reprezinta comisionul bancar?
2. Receptia marfi in NIR se face cu data de pe factura sau data cand am primit-o?
3.Daca furnizorul este neplatitor de TVA la el in tara pot avea eu probleme?

Multumesc!

Florentin spunea...

1.In extrasul de cont ,comisioanele bsncare apar separat .Daca plata s-a facut pe toata factura, sumele trebuie sa coincida .

2. N.I.R-ul se face de regula,la data facturii .
3.Nu aveti probleme daca furnizorul este neplatitor de TVA

Anonim spunea...

Buna ziua! Am gasit blogul dumneavoastra in incecarile mele disperate de a afla raspunsul la o intrebare care ma macina foarte tare si vazand ca ati ajutat multa lume, mi-am propus sa indraznesc si eu. Mi-am facut un pfa la sfarsitul anului 2011 si inca nu am reusit sa ol declar la anaf. Am avut tot felul de probleme, decese, etc, nici macar nu mai practic acea activitate, m-am angajat cu carte de munca intr-un alt domeniu. Suna jalnic, stiu. Cand am avut timp am avut si probleme, cheltuieli de inmormantare,etc. Iar cand m-am mai linistit si mi-amgasit si de lucru, am realizat ca nu pot merge la fisc cu mana goala, am fost constienta ca voi plati o amenda pe care inca nu mi-o permiteam si am tot amanat ca sa strang ceva banuti. Cat de grav este? La ce amenda sa ma astept dupa un an si jumatate? Va rog din suflet sa ma ajutati! Sunt confuza. Va multumesc!

Florentin spunea...

@:Nedepunere sau depunerea cu intarziere a formularului 020 ,Sanctiune � art. 219 alin 2 lit. d din Codul de procedura fiscala:
Nedepunerea sau depunerea cu intarizere se sanctioneaza cu amenda de la 500 la 1.000 lei, pentru persoanele fizice,
Asadar veti plati 500 lei noi, cand va veti prezenta la ANAF cu formularul completat.Daca platiti in 24 de ore, se injumatateste suma .

Florentin spunea...

Pentru a vă înregistra, trebuie să veniţi la sediul administraţiei fiscale în raza căreia aveţi domiciliul cu următoarele documente:
· Declaraţie de înregistrare fiscală (formular 020), document pus la dispoziţie de unitatea fiscală, ;
· Declaraţie de venit estimat (formular 221), document pus la dispoziţie de unitatea fiscală, În această declaraţie veţi înscrie suma pe care dvs. credeţi că o veţi câştiga într-un an; aceasta informaţie este necesară întrucât va trebui să plătiţi anticipat impozitul. Această declaraţie estimativă trebuie depusă în maximum 15 de zile de la începerea activităţii;
· Copie după autorizaţia de funcţionare obţinută de la Primărie;
· Copie după buletinul/cartea de identitate (această copie este solicitată pentru a confirma realitatea datelor înscrise la momentul înregistrării).

Anonim spunea...

Buna ziua din nou! Eu credeam ca dupa atata timp voi plati mai mult, cu un fel de penalitati. Va multumesc din suflet, sunteti un inger! Va pot intreba ceva si despre produsele cu aloe? Numai bine si succes in tot ceea ce faceti! Mirela din Constanta

Anonim spunea...

Felicitari pentru multitudinea de informatii pe care le impartasiti cu noi pe acest blog.
Lucrez in domeniul resurselor umane si de curand s-a ivit o oportunitate de colaborare cu un lant de magazine care are nevoie de oameni pentru inventar.
indraznesc sa va intreb daca ma pot folosi de legea zilierilor pentru acest tip de activitate.

multumesc anticipat pentru raspuns!

Florentin spunea...

Da , puteti conform legii 52/2011 care prevede :
Art. 5. — (1) Beneficiarul are urmatoarele drepturi:
a) sa stabileasca activitatile pe care urmeaza sa le desfasoare zilierul, locul executarii activitatii si durata acesteia;
b) sa exercite controlul asupra modului de Indeplinire a lucrarilor.

Andrei spunea...

Ma numesc Balogh Gerzon Andrei , am infintat un srl-d la inceputul anului , activitatea principala este 4250 intrtinerea si repararea autovehiculelor . Deci pe scurt am incheiat un contract de comodat cu proprietarul cladirii unde isi desfasoara firma activitatea (VULCANIZARE) .chestia e ca vreau sa-mi largesc domeniul de activitate sa fac un schimb de ulei, placute,bucse( intr-un cuvant service si pe viittor spalatorie) sa achizitionez aparate,elevatoare,scule. Tin sa mentionez ca actuala investitie este din bugetul meu personal. Vreau sa va intreb daca ma puteti consilia la accesarea de fonduri nerambursabile pentru srl-d si care este onorariul perceput . Astept un raspuns cat mai repede.

Stima.

Florentin spunea...

Da v-asi putea consilia ,doar daca sunteti din Bucuresti. Discutam de onorariu la telefon

Anonim spunea...

salut, am rugamintea de o mica indrumare: as dori sa imi deschid un loc de joaca pentru copii, sfatul dvs. care ar fi??
ma avantajeaza ca am terminat fac. de drept desi nu practic deoarece sunt mecanic auto?? asta pentru PFA, sau neaparat trebuie sc. srl.
va multumesc mult.

Florentin Sorescu spunea...

Pentru PFA ,aveti nevoie de calificare pentru domeniul in care va autorizati.Recomand SRL

Anonim spunea...

1.Cum se inchide sold cont 105 la vanzare mijloc fix reevaluat la 31.12.2003 si vandut in mai 2016?
2.Daca am client incert pentru care am constituit provizioane la intrarea lui in insolventa in 2015(30% deductibil si 70% nedeductibul) iar in 2016 intra in faliment pot constitui provizioane 100% deductibil in 2016?

Florentin Sorescu spunea...

raspuns 1 Conforn ONFP 1802/ 2014 diferența dintre valoarea rezultată în urma evaluării pe baza costului de achiziție sau a costului de producție şi valoarea rezultată în urma reevaluării trebuie prezentată în bilanț la rezerva din reevaluare, ca un subelement distinct în "Capital şi rezerve" (contul 105 "Rezerve din reevaluare").
109. ‐ (1) Surplusul din reevaluare inclus în rezerva din reevaluare este capitalizat prin transferul direct în rezultatul reportat (contul 1175 "Rezultatul reportat reprezentând surplusul realizat din rezerve din reevaluare"), atunci când acest surplus reprezintă un câştig realizat.

Raspuns 2 Da . Concret :

-inreg client incert/litigiu: 4118=4111
-provizion 100%,deductibil indeplineste conditiile cod fiscal: 6814=419
-inreg hot.definitiva si irevocabila faliment: 654=4118 val fara tva(in negru) si 4118=4427 tva (in rosu)-se face o facura cu minus unde se scrie: Ajustare baza de impozitare la factura nr.data. conf. art.138 lit.d); Hotararea judecatoreasca nr. data
-anulare provizion 491=7814 impozabil

Marian Epure spunea...

Vă salut,aș avea nevoie de o informatie din partea dumneavoastra.Pe scurt, am o datorie de 9.600 de lei la Fisc si as dori sa o rambursez in rate. Este posibil? Este necesar gaj pt aceasta suma? Am auzit o discutie conform careia la sume sub 5.000 de lei nu este nevoie de gaj. Multumesc anticipat

Florentin Sorescu spunea...

@Marian Epure :Potrivit Ordinului ANAF nr. 90/2016, organul fiscal competent poate acorda esalonari la plata obligațiilor fiscale. Conform art 193 alin 1 cod procedura fiscala, Pentru obligațiile fiscale eșalonate la plată, precum și cele care fac obiectul amânării la plată potrivit art. 208, de până la 5.000 lei în cazul persoanelor fizice și, respectiv, 20.000 lei în cazul persoanelor juridice, nu este necesară constituirea de garanții..Trebuie sa indepliniti anumite conditii necesare aprobarii si trebuie sa depuneti o cerere .
Cititi acest articol lanuritor la :http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_42445/Datoriile-c%C4%83tre-stat-%C8%99i-amenzile-pot-fi-pl%C4%83tite-%E2%80%9Ein-rate-de-contribuabili-Care-este-procedura.html