Woody Allen dixit

Am nişte copii superbi. Slavă domnului că m-a înşelat nevastă-mea...

Până la noaptea nunţii, nevastă-mea se temea de întuneric. După asta m-a văzut pe mine gol şi de atunci se teme şi pe lumină...

Nevasta mea este cea mai neisprăvită bucătăreasă. Noi ne spunem rugăciunea întotdeauna după cină...

Odată cineva ne-a furat maşina. Mi-am întrebat nevasta dacă a văzut cumva cum arătau hoţii. Mi-a răspuns că nu, dar a notat numărul maşinii...

Într-o zi, mi-am sunat soţia şi i-am declarat: Draga mea, mă gândeam la tine şi m-a lovit brusc o poftă nebună de amor. La care ea a întrebat: Dar cine-i la telefon?

I-am spus dentistului meu că mi s-au  îngălbenit dinţii. Sfatul lui a fost să-i asortez cu o cravată maro...

Azi e o zi absolut nefastă. M-am sculat de dimineaţă, am luat cămaşa şi i s-au rupt doi nasturi. Am pus mâna pe servietă - i s-a rupt mânerul. Acum mă tem să mai merg la WC...

I-am spus psihiatrului meu că sunt trist, întrucât pe mine toată lumea mă detestă. Mi-a răspuns să nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întâlnit încă cu toată lumea...

Când eram copil părinţii mei se mutau adesea dintr-o casă în alta, dar eu i-am găsit de fiecare dată...

Eu şi soţia mea  am trăit fericiţi 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit unul pe altul...

M-am dus la psihiatrul meu şi i-am povestit: Doctore, în fiecare dimineaţa când mă uit în oglindă mă apucă brusc o senzaţie cumplită de vomă.Ce crezi că am?
Mi-a răspuns: Nu ştiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!

Niciun comentariu: