Bancurile zilei

Intr-un proces de divort, judecatorul o intreaba pe reclamanta- Doamna, sunteti sigura de ceea ce cereti? Doriti divortul pentru compatibilitate de caractere?
Nu ar putea fi contrariul?
Femeia raspunde:
- Nu, domnule judecator!
Este pentru compatibilitate: mie imi plac filmele, sotului meu la fel!
Imi place sa merg la plaja, si lui de asemeneal!
Imi place sa merg la teatru, el la fel!
Mie imi plac barbatii, si lui la fel!
Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce esti trist?
- Am aflat ca sotia are SIDA...
O pauza lunga...
- Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???
Mă duc la bar, ia-ţi geaca pe tine!
Soţia, nespus de fericită ca e băgată în seamă:
- Asta înseamnă că mă iei cu tine, iubitule?
- Nu, opresc căldura. 
Intr-un sat era un macelar celebru, deoarece reusea sa apuce porcul cu dintii de coada,
sa il ridice in sus si sa spuna exact ce greutate are animalul!
Intr-o zi tocmai se pregatea de o noua demonstratie si tot satul era adunat sa asiste.
Deodata, un copil striga:
- Nenea macelar, mai stati putin s-o chem si pe mama, ca mi-a spus ca tare vrea si ea sa vada cum faceti!
Trecura cateva minute si copilul reveni tot singur.
- Dar unde-i maca-ta?
- Vine oleaca mai tarziu, ca acuma vroia sa vada cat cantareste nenea postasul!

O familie asteapta musafiri. Deodata, sotul incepe sa ascunda cateva carti la care el tinea mult. Sotia:
- Dar de ce faci asta? Crezi ca musafirii nostri ar putea sa le fure?
- Nu, dar daca si le recunosc? 


Bula, împreuna cu trei prieteni, carau pe umeri un sicriu asezat pe cant.
Un alt prieten îi întreaba:
- Ce s-a întâmplat?
Bula:
- O înmormântez pe soacra-mea.
- Saraca, Dumnezeu sa o ierte...! Dar de ce nu duceti sicriul cum trebuie?
- Pai daca o duc pe spate, începe sa sforaie!
 
 
Două blonde: Prima o întreabă pe cea de-a doua:
- Auzi, fată, care crezi tu că e mai departe: Luna sau Londra?
- Da' proastă mai eşti, fato..., vezi tu Londra de aici???
  
Apel telefonic la o agenţie de fotomodele din capitală.
O voce piţigăiată spune:
- Alo! Agenţia de fotomodele Superstar?
- Da.
- Aş vrea să ştiu cât plătiţi pentru o şedinţă foto?
- De plătit, plătim foarte bine, dar suntem şi foarte exigenţi.
Primim doar fotomodelele care se încadrează în măsurile 90-60-90.
- O, din punctul acesta de vedere vă asigur că nu sunt niciun fel de probleme.
La mine coincid întru totul: şi înălţimea, şi vârsa, şi greutatea!
 
PENTRU TOATE FEMEILE CARE SPUN CA TOTI BARBATII SUNT LA FEL.
CINE V-A PUS SA-I INCERCATI PE TOTI?
 
 
 
 Bula vede pe strada o domnisoara sexi, cu un catel in brate.
- Ce n-as da sa fiu eu in locul catelusului!
- Nu cred, il duc la veterinar sa-l castrez!
 

Niciun comentariu: