Bancuri cu bula ...

*Bulă se duce la poştă să trimită o scrisoare în străinătate.
- Paravion? îl întreabă funcţionara.
Bulă o priveşte cu atenţie, şi apoi răspunde decis:
-Nu! nu păreţi.

** Bulă mergea pasiv pe stradă, când vede scris pe un gard “Papagal rău!”. Curios, intră în curte să vadă năzdrăvănia. Se apropie de o colivie în care era un papagal. Când îl vede, papagalul strigă:
- “Azorel, sari pe el!”



***Bulă merge pe stradă. Un amic îl strigă:
-Bai Bulă, am auzit că ai intrat în partid.
La care Bulă ridică pe rând câte un picior şi privind cu atenţie talpa întreabă:
-În ce zici c-am intrat?

**** Bulă se duce la preot:
- Părinte am păcate mari.
‎- Spune fiule, Dumnezeu e mare şi iartă.
- Părinte, în timpul războiului am ascuns un evreu în beci.
- Fiule, asta nu e păcat, i-ai salvat viaţa. Mergi cu Domnul liniştit acasă.
- Da, Părinte, dar i-am cerut 20 de dolari pe zi.
- Fiule, asta nu este bine. Ai profitat de necazul lui. Dar totuşi i-ai salvat viaţa. Mergi acasă ţine post 2 săptămâni şi fă rugăciuni.
Bulă pleacă, nu prea convins, şi după 5 minute bate la uşa preotului din nou. Intră şi îl întreabă pe preot:
- Părinte, nu crezi că ar fi bine să-i spun că s-a terminat războiul?

Niciun comentariu: