Presedintele,partidul,Romania

M-am saturat sa fiu uitat.Eu cetateanul .Am ajuns o masa neglijabila,o cifra in statistici.Ar fi ideal sa fiu in centrul atentiei acelora care, prin votul meu,au acces la putere.
    Pe linga frica de Dumnezeu,politicienii ar trebui sa aiba frica de cetatean si de votul lui,de care depinde.
In zilele astea vad insa ca Presedintele e preocupat de partidul sau ,sa nu cumva sa fie independent .Pentru el partidul conteaza si,mai ales faptul ca e posibil ca opozitia sa castige alegerile ,ca Blaga sa ajunga in fruntea partidului, sau mai stiu eu ce miza personala mai are dinsul .
Ar fi bine ca miza domniei sale sa fie traiul mai bun promis,respectarea Constitutiei si legilor tarii,(asa suna juramantul de investire ,parca),intrarea in Schengen.Dar nu ,e mai bine sa-si consume energia in mize mici,in mijlocul unei lumi populate de yes-men,in care cetateanul de rand n-are loc .Pentru ca el mai e si contra,mai face miting,are drepturi.
Lumea asta mare si pestrita a Romaniei e suparatoare ,are probleme,pensionari,copii,familii si toti asteapta de la el atentie .E prea mult ,nu-i asa ? Hai sa interzicem poporul,lasam doar Partidul ,pe care-l conduce in ciuda lui partidului  insusi si a Constitutiei. Ciutacu spune bine link aici. Asa e.

Niciun comentariu: