Preotul cinstit

O femeie tânără extrem de atractivă ia avionul spre casă.
În avion, alături de ea ia loc un preot catolic căruia i se adresează imediat:
- Mă scuzaţi, Părinte, mi-aţi putea face un mare serviciu ?
- Desigur, copila mea, cu ce te-aş putea ajuta ?
- Mi-am cumpărat un depilator electric excelent; am plătit foarte mult pentru el.
Depăşeşte cu mult limita de valoare a scutirii de vamă şi mă tem că mi-l confiscă.
Dar d-voastra, Părinte, aţi putea să-l treceţi la vamă ascunzându-l sub sutană.
- Cu adevărat, aş putea să-l trec, dar te previn că niciodată n-am
fost în stare să mint.
- Dar d-voastra aveţi o fată atât de cinstită încât nu vor întreba nimic,
spuse tânăra şi dădu depilatorul preotului descumpănit.
După aterizare la vamă:
- Părinte, aveţi ceva de vămuit ? - întreabă ofiţerul vamal.
- Din creştet până la brâu n-am nimic de vămuit, fiule.
Acest răspuns bizar trezeşte suspiciunea vameşului aşa că întreabă mai departe:
- Şi sub brâu ?
- Păi am ceva magnific făcut pentru a servi femeilor, dar nu a fost
folosit încă niciodată.
Vameşul râde cu lacrimi:
- În regulă, treceţi mai departe ! Următorul !

Niciun comentariu: