1. Întrunirea proprietarilor  pentru stabilirea acţiunilor necesare constituirii asociaţiei de proprietari;
   2. Înscrierea  proprietăţii în  registrele de carte funciară sau, acolo unde acestea nu  sunt constituite, în  registrele de transcripţiuni imobiliare, la  birourile de publicitate imobiliară  ale judecătoriilor;
   3. Organizarea şi desfăşurarea  adunării generale de constituire a asociaţiei de proprietari;
   4. Legalizarea  statutului şi a  acordului de asociere şi depunerea actelor de  înregistrare a asociaţiei de  proprietari la judecătorie,în vederea  obţinerii sentinţei judecătoreşti de  înfiinţare;
   5. Comandarea ştampilelor;
   6. Deschiderea contului la o  societate bancară;
   7. Înregistrarea la administraţia  financiară;
   8. Încheierea  contractelor cu  furnizorii de utilităţi edilitar-gospodăreşti  (apă-canal, termoficare, gaz,  electricitate, salubritate etc.);
   9. Preluarea patrimoniului de  către asociaţia de proprietari de la asociaţia de locatari.
Sursa : avocat Dobrescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu