Regimul juridic al biletelor de intrare
Biletele de intrare necesare pentru încasarea taxei de acces sunt formulare cu regim special de tipărire, înseriere şi numerotare, fiind produse cu elemente de securizare împotriva falsificării şi contrafacerii.
Producerea acestor bilete de intrare se realizează de către Compania Naţională „Imprimeria Naţională” SA.
Organizatorii de jocuri de noroc sunt obligaţi să facă dovadă că deţin licenţa de organizare a jocurilor de noroc şi autorizaţie de exploatare pentru jocuri de noroc caracteristice activităţii cazinourilor sau pentru jocuri de noroc tip slot-machine, odată cu solicitarea pentru tipărirea biletelor de intrare.
Tipărirea biletelor de intrare se face în urma unei comenzi scrise a organizatorului de jocuri de noroc către CN „Imprimeria Naţională” SA, formularul de comandă fiind, de asemenea, document tip produs de CN „Imprimeria Naţională” SA cu elemente de securizare împotriva falsificării şi contrafacerii.
Se confisca averile ilicite ?
Mediafax relatează că Guvernul a aprobat proiectul de lege care modifică actualul Cod Penal, astfel încât confiscarea extinsă a averii să fie reglementată prin lege,acesta urmând să fie înaintat Parlamentului.Extinderea se referă la persoanele sancţionate(deja condamnate-cum precizează ministrul justiţiei ) pentru infracţiuni cu o pedeapsă cu închisoarea mai mare de cinci ani ,care vor fi obligate să dovedească faptul că averea deţinută are un caracter licit,partea de avere pentru care nu există documente doveditoare,putând fi confiscată .
Printre infracţiunile luate în calcul se află şi cele legate de acte de corupţie, evaziune fiscală sau alte infracţiuni economico-financiare.
Cura cu fier
Soţul, tot roşu şi transpirat,calcă rufe şi o`ntreaba pe nevastă-sa:
- Dragă eşti sigură că asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul????
- Dragă eşti sigură că asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul????
Declaratii fiscale cu termen in iulie 2011
-7 iulie 2011- formular 092 Se depune de către persoanele juridice şi persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere care au efectuat achiziţii intracomunitare în luna iunie 2011 şi sunt obligate să-şi modifice perioada fiscală devenind plătitori de TVA lunar.
-10 iulie 2011 -formular 010 . Declaraţie de menţiuni ,vector fiscal .Se depune de către persoanele juridice, care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 de euro, la cursul Băncii Naţionale a României de la data aderării la Uniunea Europeană - 3,3817 lei)
-10 iulie 2011 -formular 070, declaraţie care se va depune de către persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 euro, la cursul BNR de la data aderării la UE - 3,3817 lei),
-10 iulie 2011 -formular 020. Se depune de persoanele fizice, altele decât persoanele fizice române care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere, care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 de euro, la cursul BNR de la data aderării la UE - 3,3817 lei).
-15 iulie 2011 -formular 390 VIES declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile/prestările intracomunitare, pentru obligaţiile de declarare aferente operaţiunilor desfăşurate în luna iunie 2011.
-25 iulie 2011 -formular 100 -declaratia privind obligaţiile de plată la bugetul de stat,cu termen lunar/trimestrial pentru obligaţiile bugetului de stat aferente lunii iunie/trimestrului II 2011
-10 iulie 2011 -formular 010 . Declaraţie de menţiuni ,vector fiscal .Se depune de către persoanele juridice, care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 de euro, la cursul Băncii Naţionale a României de la data aderării la Uniunea Europeană - 3,3817 lei)
-10 iulie 2011 -formular 070, declaraţie care se va depune de către persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 euro, la cursul BNR de la data aderării la UE - 3,3817 lei),
-10 iulie 2011 -formular 020. Se depune de persoanele fizice, altele decât persoanele fizice române care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere, care au obligaţia să se înregistreze ca plătitori de TVA în urma depăşirii plafonului legal de scutire (35.000 de euro, la cursul BNR de la data aderării la UE - 3,3817 lei).
-15 iulie 2011 -formular 390 VIES declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile/prestările intracomunitare, pentru obligaţiile de declarare aferente operaţiunilor desfăşurate în luna iunie 2011.
-25 iulie 2011 -formular 100 -declaratia privind obligaţiile de plată la bugetul de stat,cu termen lunar/trimestrial pentru obligaţiile bugetului de stat aferente lunii iunie/trimestrului II 2011
Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare
Parlamentul României adoptă prezenta lege:
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. — Prin prezenta lege se reglementează condiţiile de exercitare a activităţii contractuale de comercializare a produselor alimentare.
Art. 2. — (1) Prevederile prezentei legi se aplică tuturor persoanelor fizice şi juridice care desfăşoară relaţii comerciale cu produse alimentare.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. — Prin prezenta lege se reglementează condiţiile de exercitare a activităţii contractuale de comercializare a produselor alimentare.
Art. 2. — (1) Prevederile prezentei legi se aplică tuturor persoanelor fizice şi juridice care desfăşoară relaţii comerciale cu produse alimentare.
Banc...
- Mămico, mămico, am văzut cocoşul pe găină de zece ori azi dimineaţă!
- Du-te şi spune-i lui tăticu, el o să înţeleagă...
- Tăticule, mi-a zis mămica să îţi spun că am văzut cocoşul pe găină de zece ori azi dimineaţă!
- De zece ori cu aceeaşi găină, dragul meu?
- Nu!
- Atunci du-te şi spune-i lui mămica, ea o să înţeleagă!
- Du-te şi spune-i lui tăticu, el o să înţeleagă...
- Tăticule, mi-a zis mămica să îţi spun că am văzut cocoşul pe găină de zece ori azi dimineaţă!
- De zece ori cu aceeaşi găină, dragul meu?
- Nu!
- Atunci du-te şi spune-i lui mămica, ea o să înţeleagă!
Infiintarea unui SRL
Continutul dosarului si pasii de urmat (link)
I. Avantaje şi dezavantaje la înfiinţarea unui SRL
Principalele avantaje ale înfiinţării unei SRL sunt:
A) asociaţii firmei răspund în faţa creditorilor cu patrimoniul firmei, şi nu cu averea proprie în limitele prevăzute de lege;
B) nu este necesară pregătirea profesională pentru codurile CAEN din actul constitutiv;
C) societatea poate trece în obiectul de activitate oricâte coduri CAEN doreşte, mai puţin cele reglementate prin legi speciale.
D) există două opţiuni pentru plata impozitului trimestrial: 3% impozit pe venit sau 16% impozit pe profit;
Dacă se optează pentru plata impozitului de 16% firma nu este obligată să aibă salariaţi;
Abonați-vă la:
Comentarii (Atom)